Cumu scegliefelpa felpaèpantaloni di sudoreper u vaghjimu è l'invernu?

Fattori di tissuti

1. Apparenza : Un bonuFelpe in felpa Adidasèjoggersbrillarà un pocu sottu à u sole o luce adattata, è a superficia generale si senti piatta, cum'è velvet, cù culore puro è pugnu caldu.

2. Sensazione di a manu: sensazione di manu elastica, pesu è ligerezza.Dopu à lavàFelpa di Paul Frankèpantaloni di sudore, ùn deve micca avè a bola è ùn diventerà micca sparse (se ci hè electricità statica, pò esse lavata cù un softener).

3. Windproof : U tradiziunaleFelpa in felpa Adidasè i pantaloni sò basicamente micca a prova di ventu.I maglioni di lana d'oghje sò tessuti high-tech, high-performance.U funziunamentu di u ventu di u fleece hè migliuratu per migliurà a retenzione di u calore.Hè assai calda è dolce à u toccu.Puderà assorbire l'umidità per l'azzione capillare, è hè faciule d'asciucà ancu s'ellu hè inzuppatu.

Inoltre, fate attenzione à u disignu detallatu quandu compra.Per esempiu,Felpe in felpa Nikehà un orlo elasticu è manichi, u collu hè più altu, è u zipper hè megliu (YKK hè u megliu) è cusì.

Fattore di stile
Idealevestiti di pilesò generalmente cuncepiti secondu a dimensione di a curva di u corpu umanu è tagliate in trè dimensioni.U metudu di taglio compactu face ututachjuca in grandezza è ligeru in pesu sottu a premessa di assicurà a funzione sportiva.À u listessu tempu, u tagliu compactu ùn solu riduce a friczione di a robba in u sportu, ma ancu migliurà a personalità.

1.In ordine per facilità u muvimentu, i parti mobili adopranu formi prefabbricati spiciali, cum'è l 'arcu prefabbricati joint di i codici è i ghjinochje, è i prefabbricati di l'armpits;

2. U disignu di a parte superiore di u corpu più longu è u tagliu di spalle leggermente più longu sò assai utili per evità di espone a cintura posteriore durante l'arrampicata.A tuta di Fila;u collu hè altu è i gusci sò prutetti, è u caprettu resistente à l'intemperie pò ancu esse ammucciatu;

3.I spalle, i coddi è i cuffs sò rinfurzati cù tessuti resistenti à l'usura;

4.I ghjinochje è i fianchi di uPantaloni in felpa KappaÙn deve esse micca troppu strettu quandu si piegate è squatting per assicurà chì e gammi sò stesi liberamente è cunfortu durante l'arrampicata è l'attraversu.

Quessi sò solu per riferimentu, sè avete megliu suggerimenti, sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di post: Jul-09-2021