In fronte à sta epidemia, u guvernu hà coordinatu, gestitu è ​​aduttatu una seria di misure di prevenzione di l'epidemie, è avà hè basamente sottu cuntrollu.
È per u persunale di u codice di salute giallu, u guvernu hà urganizatu trè ghjorni (27 settembre-30 settembre) per a prova di l'acidu nucleicu.
Ieri, una cumunità hè stata in quarantena per 14 ghjorni.Tutti sò sani, è Shentong ùn hà micca dimustratu alcunu statu incòmode.A cumunità deve esse sbloccata, è pudete mustrà u codice di salute verde per entra è esce da a cumunità è altri lochi.

U ghjornu Naziunale hè prestu.Spergu chì l'epidemie in Xiamen finisci prestu è chì tutti ponu passà una festa felice è indimenticabile inseme.
Ringraziemu a Cina, è ringraziate tuttu u nostru staffu di prevenzione di l'epidemie di Xiamen è tuttu u persunale in Xiamen.
Credu chì i sforzi cuncertati di tutti usheranu à u primu sole.

Allora chì sò i prezzi di tutti i bisogni di ogni ghjornu è vestiti in questa epidemia?
Per prevene a diffusione di l'epidemie, tutte e strade naziunali è autostrade in tutte e cità intornu à Xiamen anu dispostu à u persunale per piglià misure di a temperatura di u corpu, cuntrollà i codici di salute, è verificate u statu di cuntabilità è teste.
I veiculi è u persunale da altri lochi sò limitati à l'ingressu è à l'esce da Xiamen, cum'è a spedizione espressa.Tanti materiali mancanu.

Parechje persone entusiaste da altre pruvince anu aiutatu à organizà l'acquistu è u trasportu à Xiamen.
I prezzi di ligumi, frutti,vestiti, i bisogni di ogni ghjornu, ecc.
U clima in Xiamen hè sempre assai caldu.PortanuT-shirts, shorts, faldes, magliette sportive, pantaloncini sportivi,bra di yoga, leggings di yoga, pantaloni sportivi, gilet, hoodies,joggers, etc.

Cum'è a materia prima sò tutte risuscitate, u prezzu di vestiti è pantaloni hè ancu aumentatu.I vestiti è i pantaloni sòprudutti essenziali per l'omu.Diversi stili novi sò assai attrattivi per tutti.Finu à u stiluhè bellu, u tessulu hè còmode, u travagliu hè bonu, è u prezzu hè ghjustu, perchè ùn pudemu micca Cosacirca l'acquistu?


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2021