O le tele o tamaitai talavou e fiafia i aiTa'aloga yogama o lea ua tele kalapu ma ituaiga o Yoga auaunaga ma vasega e manumalo uma i le gauai ma tupe.

O faʻamanuiaga o le Yoga e mafai ona iloa o le faʻamalosia o le maso e faʻateleina le fetuutuunai o le tino ina ia ofoina atu i le tagata faʻamalositino se ata matagofie o le tino.Matou te fautua atu ia te oe e sili ona lelei le ofuinaseti yogai le faia o yoga.

A maeʻa le tasi vasega yoga, o le a lagona e tagata uma le faʻafouina ma fiafia i le mama o le tino.Fa'amafanafananikeofu yogae taua.

Mo se vaitaimi o toleniga, e le faigata ona faʻaitiitia le mamafa.O le yoga ose ta'aloga lelei aemaise lava mo tama'ita'i ona o le tele o tulaga i le yoga e mafai ona feso'ota'i ma manu ma le natura e faigofie ona maua ai le paleni i lo tatou olaga masani.E faigofie ma faigofie ona ofuinawestfox yoga bra ma leggingsi le taimi o faamalositino yoga.

O lo'o i ai se mealilo e le'o a'oa'oina e tagata uma o le yoga: E mafai e le yoga ona puipuia e o'o lava i le fa'amaloloina o manu'a o tatou ponaivi, totoga o le tino, atonu o le mafua'aga lea e masani ai ona fai yoga na tagata e foliga laiti ma ola umi.O leneiave yoga e suia ai lou manatu i le olaga!

Afai ei ai sau manatu sili atu, faʻafeiloaʻi e talanoa faʻatasi ma faʻafesoʻotaʻi matou i lou taimi.


Taimi meli: Iuni-23-2020