I 32i Ghjochi Olimpichi d'estate (Giochi di a XXXII Olimpiade), l'Olimpiadi di Tokyo 2020, hè un avvenimentu sportivu internaziunale urganizatu da u Cumitatu Olimpicu di u Giappone.Hè apertu u 23 di lugliu di u 2021 è chjusu l'8 d'aostu.
In l'Olimpiadi di Tokyo 2020, un totale di 204 paesi è regioni, è ancu 2 squadre da a squadra olimpica russa è a delegazione olimpica di rifuggiati, anu participatu à a cumpetizione, cun un totale di 11 669 atleti participanti.L'avvenimentu includeu 33 avvenimenti maiò, 339 avvenimenti minori è 339 avvenimenti di medaglia d'oru., Includendu 5 novi articuli cumpresi skateboard, surf, arrampicata competitiva, baseball è softball è karate.

In i Ghjochi Olimpichi, l'atleti chinesi anu vintu 88 medaglie, cumprese medaglie d'oru, 38 d'argentu, 32 di bronzu è 18 medaglie, classendu secondu in a lista di medaglie.

Cume si dice, deci anni di travagliu in u publicu, un minutu in scena.nunda senza nunda.Pò esse vistu chì l'atleti anu fattu troppu sforzu in u rendiment d'oghje. Ùn hè micca solu sottu una grande pressione psicologica, ma ancu esige più sforzu è perseveranza cà l'altri.

Uvestiti sportivipurtatu da atleti Chinese sò tutti daAnta sportswear. Vestito di sport per l'omiè e donne in altri paesi venenu da parechje marche.

I tessuti sportivi respirabili, cunfortu, morbidi è siccati rapidamente sò fatti in stili simplici è convenienti, chì sò più favurevuli à l'atleti per vede megliu a so forza.

Sportswear,abbigliamento attivu,uniformi sportivisò tutte scelte boni per l'atleti.

A fabbrica di Westfox puderia persunalizà u vostru stile è LOGO per voi, benvenutu à cuntattateci in ogni mumentu!


Tempu di pubblicazione: 10-settembre-2021