Hoodiessò favurizati da l'atleti per via di e so caratteristiche cunfortu è caliu, looseness è cunfortu.
Maglionestili sò generalmente più generosi, micca solu di moda, ma ancu funziunali, chì incorporanu e caratteristiche di cunfortu è di moda.Sò assai populari trà i vestiti casuali è diventanu gradualmente a prima scelta per i ghjovani in u sport di strada.

Adidasè altri marchi sportivi internaziunali anu stili di maglione.

Hoodies per l'omièhoodies di donnaincluderitardàs, cardigans, long sleeve, short sleeve, etc. Principalmente basatu nantu à a moda è u cunfortu, soprattuttu l'affari di divertimentu, sporti è stili di divertimentu.
A felpa sò solu aduprate cum'è vestiti casuali di ogni ghjornu, micca cum'è vestiti formali.Soprattuttu per a ghjente per esce per divertimentu è sport di divertimentu, simplice è generosu.

Tuttavia, in ogni locu in i carrughji sò ghjovani omi è donne chì portanucamicie di sudorecù cappucciu.Di sicuru, e persone di mezza età è anziani ponu ancu portà.Adatta à tutte l'età.
Pudete portà à corsa, arrampicata, ciclismo, yoga, fitness, etc.

Pò esse ancu assuciatu cù pantaloncini sportivi,pantaloni di sudore,joggers, gilet, canottiere, giacche, jeans,pantaloni cargo, shorts cargo,T-shirts, piumini, vestiti, vestiti, etc.
Diversi collocazioni anu stili diffirenti, è pudete abbinate è vestite secondu e vostre preferenze.

Ch'ella sia pullover ofelpe cù zipper, sò tutti boni stili.
I pullovers sò più faciuli, basta metteli quandu u portanu.

Per hoodie zipper, avete bisognu di chjude a zipper dopu avè purtatu.
Se ùn sapete micca sceglie, pudete cumprà unu di ognunu è pruvate per vede quale ti piace.
Pudete ancu cuntattateci per persunalizà hoodies, pullovers, sweatshirts, sweaters,tuta,vestiti di furmazione,abbigliamento da jogging,vestiti sportiviè altri stili sportivi casuale è LOGO persunalizatu.


Tempu di post: 15-10-2021