2020032401

boxer sexy per l'omi

Stili di biancheria intima di boxer sexy maschili.Amparate alcune altre caratteristiche è tessuti di stili di biancheria intima, chì seranu d'aiutu per voi per cumprà.

1. Calze à quattru corni-I vantaghji di i slip è a biancheria intima corta sò cumminati, è i cantoni stretti di boxe appariscenu.Pantaloni, stile simplice è attraente, diventanu u simbulu di u zitellu di u sole.Portate calzoni magre o stretti senza tracce di mutandine;

2. Thongs --- Thongs sò spartuti in dingles single and double.U disignu cù una sola linea in u spinu di u crotch hè satin, chì ùn hè micca còmode per quelli chì ùn sò micca abituati.Ci sò dui straps chì sò fissi nantu à i dui lati di i fianchi, chì sò pantaloni doppiu.U più grande vantaghju di sti dui stili hè chì sò assai transpirabili è ponu adattà à ogni muvimentu viulente di u purtatore.À u stessu tempu, ùn ci sò micca marchi lasciati quandu portanu pantaloni stretti.Sì Preferitu per l'omi di moda.

3, slip --- hè preferitu da e persone cù gammi grossi, ma ancu ponu mudificà e gammi più longu.

4, pantaloni boxer ------ E persone cù gammi troppu grossi o troppu magre ùn sò micca adattati per portà.

5. Mutandine strette stretch-leg ------- A durata di i pantaloni righjunghji u centru di a coscia, chì hà a funzione di pantaloni di ubligatoriu, chì hè favurèvule à a stretta di i musculi di a coscia è a forma di u corpu. forma.

6, biancheria intima di quattru cantoni ------- A lunghezza di i pantaloni righjunghji a coscia, soprattuttu di tessitura di cuttuni, sciolta è inelastica, generalmente hà una fibbia frontale, perchè ùn avvolge micca i fianchi è i gammi. prissioni, hè assai pupulari cu pirsuni grassu è Anziani accolti.

7, biancheria intima sexy ------ Ùn importa micca u tipu di persona, cù biancheria intima sexy, aghjunghje assai divertimentu à u vostru rapportu sessuale.


Tempu di Postu: 27-Mar-2020