Hè u puntu chì parechji dilettanti di u sport anu curatu.

Pigliate u yoga per esempiu, scegliendu un set divestiti di yogachì puderia aduprà in quattru stagioni di l'annu sanu hè una decisione assai intelligente.Eccu un accolta recente di u mercatuset di yogachì suddisfà a maiò parte di e vostre richieste è preoccupazioni.

Prima di tuttu, u set hè custituitu da abra di yogaèlegging.Spalla larga cù una fascia ristretta centrale stretta situata à mezu à u spinu, guarantisci chì hè faciule da portà è micca alluntanatu, assai flessibile è cunfortu per tutti l'aspetti di a vostra postura.
Leggings longu cù un disignu di cintura alta pò prutege i vostri ghjinochje in boni cundizioni, intantu sculpte bè a linea di gammi è ferma a pancia.Modelli di striscia in diverse parti diset di palestrarinfurzà l'effetti fermanti, accentuate a liscia di i musculi di u pettu, l'anca, a spalle, a coscia è u vitello.

In siconda, ci sò culori belli cum'è rosa caramelle, verde erba è aranciu assulanatu nantu à u vostru gustutops di yogaèpantaloni.

Ultimu ma non menu impurtante,alo yogahè fattu di nylon di alta qualità è cuciture senza cuciture chì assicura l'elasticità supple in profonda secondu ogni muvimentu di i vostri sporti.


Tempu di post: Jul-07-2020