Fleece, si riferisce à i vestiti fatti principalmente di poliester (Polyester) (in l'usu domesticu chjamatu fleece), hè u principale invernale outdoor.vestiti sportivitissu isolante.
Cù u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia in l'industria tessili, un gran numaru di prudutti di fibra chimica sò intruti in u campu di a ropa, risolvendu i difetti di i tessuti tradiziunali cum'è u cuttuni è a lana.
Prima, l 'usu di polypropylene (Polypropylene) tela, u so non-hydrophobicity (hydrophobic) face u vapore sudore passa abbastanza liscia, ma Polypropylene genera electricità statica à assorbe a pelle, è facile à pilling, cusì fibre polyester (Polyester) rimpiazzatu Polypropylene.

U poliester hè attualmente una fibra chimica largamente usatavestitu di sporttela di vestiti.Hè ligera è calda, ùn hè micca faciule da pilling, hà una bona traspirabilità è eliminazione di l'umidità, è hà una forte resistenza à l'acidu è i raghji alkali è ultravioletti, ma hè faciule di generà elettricità statica è faciule di contaminazione di a polvera.U prublema ùn hè statu risoltu cumplettamente.

I svantaghji di i tessuti di lana sò chì ùn sò micca resistenti à u ventu, resistenti à l'usura è micca resistenti à i ganci.hoodiesè i prudutti di i joggers sò basati nantu à tessili di lana, film compositu impermeable è transpirable, tessili ventu, resistente à l'usura è durable, cusì chì e funzioni di tissuti di vestiti sportivi sò più equilibrati è l'usi sò più largu.Hè soprattuttu utilizatu nantu à a capa esterna, chì hè di moda è reduce u nùmeru di strati purtati in vestiti esterni.Per esempiu, GAMMA MX pò esse dichjaratu chì hè una cunchiglia molle o un fleece.

Siccomu u fleece ùn era micca resistente à u ventu in i primi tempi, hà bisognu à esse usatu in cunghjunzione cù a capa esterna, chì limitava l'usu di fleece à un certu puntu.Certi fabricatori anu migliuratu a prestazione di u ventu, mantenendu u rendiment originale per mezu di migliure.À u listessu tempu, l'altri prestazioni cumpleti sò stati assai migliurati.U chjamemu pile antiventu, chì in realtà ùn hè micca precisu, ma a migliione di u funziunamentu di u ventu hè u puntu chjave.Ci hè duie forme di stu tipu di lana, unu hè densu;l'altru hè cumpostu.
U cosiddettu fleece densu hè di aumentà a densità di fleece di u tela è aumentà u rendiment di u ventu di u tessulu.A forma composta hè veramente assai più cumplicata.Bastamente hè una struttura sandwich di trè strati.U rendiment di u ventu di u tessulu hè assai migliuratu attraversu a film media.Diversi materiali, i cambiamenti di stu tipu di tela ponu esse imaginati.
In generale,felpa antiventocù u listessu spessore è u funziunamentu di insulation termale simili di materiale fleece hè megliu cà fleece caldu.Hè da nutà chì u grossu hè sempre u fattore principale chì determina u rendiment termale.U fleece antiventu hà una strata di film, chì migliurà u rendiment termale.

I marchi includenuPolartecèMarmotta.Inoltre, ci sò MountainEquipment's Ultrafleece, LoweAlpine, DuPont's WarmZone è Columbia's Omni-Stop è altri prudutti, chì ponu esse windproof, warm and breathable.

I tessuti di pile sò principalmente usati pervestiti sportivi, abbigliamento attivu,hoodies, sweatshirts, pantaloni di sudore,shorts di sudoreecc.

Benvenuti à u logu persunalizatu o oem u vostru disignu da noi export @west-fox.com


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021