Felpesò casual, versatili è caldi, è sò assai populari trà u publicu.Ci sò dui tipi dihoodies cù cappucciu è collu tondu.

U tessulu di u sweatshirt hè generalmente fattu di cuttuni, o un pocu blended,.Dopu à u trasfurmazioni è u prugressu di a tecnulugia muderna, spessu aghjunghjenu altri tessuti sintetici per a funzione è cunfortu. Chì appartene à a tela di spugna di maglia (trama inserita à trè fili) .U tessulu principale hè tricotatu cù texture è l'internu hè spugna.S'ellu hè risuscitatu, hè chjamatu flannel, fleece o lana.Perchè hà una grande chance di purtalla vicinu à u corpu, è presta attenzione à u cunfortu.

E caratteristiche difelpa di cuttunitessuti.U cuttuni di sweatshirt hè un tipu di tela di maglia.Parechje di noi chjamanu ancu spugna.Ci sò parechji tippi.Pudemu à pocu pressu divisu in cuttuni è cuttuni di poliester.L'agulla formanu una forma semicircular, cum'è e squame di un pezzu di pisci, cusì stu tipu di tela hè ancu chjamatu tela di scala di pisci da parechje persone.Usweatshirt per l'omi è donnesò fatti di stu tipu di tela hè generalmente di u tipu grossu.Hè usatu per fà mantellu osweatshirts spessi.Ancu s'ellu hè grossu, hà una sensazione fluffy, una bona permeabilità di l'aire, è hè ancu assai durable..Se u tessulu cù cumpunente spandex hè aghjuntu, l'elasticità serà significativamente megliu cà quellu senza ellu.

L'apparizione difelpa unisexhè perchè in l'inguernu fretu, i travagliadori anu da travaglià in u fretu severu, cusì ufelpa o hoodiesò pruduciuti.À quellu tempu, a sweatshirt esistia principalmente cum'è un vestitu internu caldu.Chì ghjè u cuttuni di felpa?I sweatshirts tradiziunali eranu fatti di cuttuni puri à quellu tempu.Stu tipu di vestiti hè fattu di cuttuni, chì hà una bona absorption di sudore è una bona retenzioni di calore.Hè amatu da tutti.Hè chjamatu sweatshirt cotton.
Dopu à i tempi muderni, u cuttuni sweatshirt quì hè diventatu una varietà di cuttuni, cum'è u cuttuni puri d'ovini, o cuttuni sintetici cumminati cù assai cuttuni, principarmenti ligati à u sviluppu di a nostra tecnulugia è tecnulugia, chì hà purtatu à una varietà di cuttuni.

Sè vo vulete OEM o sviluppà cù sweatshirt o hoodies, pudete sentate liberucuntatta ci.Avemu da pruvà u nostru megliu per aiutà.
Benvenuti à sceglie felpe cù cappucciu o stile felpa cù cuttuni, lana, lana o poliester. Fate cum'è u vostru esigenza!


Tempu di posta: 26-novembre-2020