Questuvestitu di sport sexy per donna, cunfortu à u toccu, morbidu, traspirante, alta elasticità, adattatu per lascià u vostru corpu in un statu di rilassamentu cumpletu, adattatu per a maiò parte di e donne, grande opzionalevestitu strettu sexy.
Uvestitu longuhè morbidu, scioltu da portà è traspirante.Kink in u pettu vi farà vede più moda è chic!
Tailoring slim per aiutà à mostrà a vostra curva di u corpu, top crop à maniche lunghe di moda è sexy, adattatu per a vestiti di u club di a festa di a donna, pò esse aduprata cum'èvestiti sportivi di yogao vestiti di casa.
Pantaloni sexy di donna di moda è populari, adattati per sport, fitness, jogging, vestiti di ogni ghjornu, club, outdoor, uffiziu, divertimentu,joggingeserciziu, partiti di sera o date casuale, partiti di Halloween, feste di Natale, palestre, esercizii, etc.Very adattatu per u vaghjimu o l'invernu.
USet di tuta in dui pezzi per donnahè stata fatta di Tessuti Lightweight, u cumpunente principale hè Polyester è Spandex cù una bona Stretchy è respirabile, amichevule à a pelle, secca rapida.
U casualevestitu di sport in dui pezziPuderia persunalizà cum'è u vostru culore, taglia, o cum'è u vostru disignu hè dispunibule.


Tempu di post: Dec-14-2020