U weekend passatu, un casu hè accadutu in Putian, Pruvincia di Fujian, Cina.I testi di l'acidu nucleicu sò stati realizati nantu à i so membri di a famiglia.I risultati anu dimustratu chì i membri di a famiglia eranu tutti infettati.
Questa persona hà vultatu in casa da Singapore è hè stata pruvata per l'acidu nucleicu quandu hà vultatu.Hè statu ancu in quarantena per 21 ghjorni, tutti negativi.Ma dopu hè stata pusitiva di novu.
Immediatamente dopu, parechje persone sò state infettate in i lochi induve a famiglia di trè hà visitatu.Frà elli, 19 zitelli di menu di 10 anni sò stati infettati.E persone sò state infettate in Putian, Quanzhou è Xiamen.U guvernu hà pigliatu immediatamente misure per bluccà Putian.E zone à risicu mediu è altu di Quanzhou è Xiamen sò state tutte bluccate.U guvernu di Xiamen hà immediatamente urganizatu chì u staffu medico realizà teste di l'acidu nucleicu per tutti l'impiegati in diverse cumunità.Attualmente, a prima volta di teste di l'acidu nucleicu per tutti l'impiegati hè stata finita, è a seconda volta di teste di l'acidu nucleicu serà inaugurata.
Pò esse vistu chì u novu virus di a corona riapparirà in ogni mumentu, è duvemu sempre esse vigilanti è fà e seguenti:
1. Purtate una maschera ogni volta chì esce.
2. Mentre in casa, mantene a stanza ventilata è disinfettate ogni locu ogni ghjornu.
3. Dopu à esce è vultà in casa, prima disinfettate cù 75% alcolu medicale.
4. Lavà e mani spessu.Hè cunsigliatu d'utilizà disinfettante per e mani o sapone per lavà e mani.
5. Ùn si riunite micca, ùn fate micca inseme, pruvate micca di andà in lochi affollati.
6. Eserciziu più per rinfurzà a fitness fisica.
7. Ùn esce micca, salvu micca necessariu.

Tutti sò rispunsevuli di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, partendu da sè stessu.A vita hè u più preziosu.Amà sè stessu hè amà a vostra famiglia è l'altri populi.

In u vaghjimu, u virus hè sempre sparghje assai rapidamente.A robba chì purtamu deve esse cunfortu.Hè ricumandemu di portà vestiti sportivi, vestiti di casa, è vestiti casuale.U tela deve esse squisita, traspirante, transpirable è suave.
Allora per quali tessuti sò adattativestiti sportivi, vestiti di casa èvestitu casuale?
Tessuti di maglia di poliester, tessuti di poliester / spandex, tessuti di nylon / spandex, tessuti di fibra di bambù, tessuti modali, tessuti di cuttuni-spandex, sò tutti boni scelte di tela.
A causa di l'epidemie, tutti i materiali sò aumentati in l'ultimi dui anni.Pudete cumprà tessuti è vestiti adattati secondu i vostri bisogni.
Per esempiu:Maglione Adidas, hoodies,sweatshirt,pantaloni di sudore, maglie sportive, vestiti di ciclismu, vestiti di yoga, pigiami...O pudete persunalizà a vostra propria marcatuta.

Per più infurmazione, sentite liberu di cuntattateci!


Tempu di post: 17-Sep-2021