Ofu yogaua mamanuina faʻatasi ma le faʻalauteleina o le yoga lava ia e ausia ai le aʻafiaga o aʻoaʻoga, e ui lava o isiofu ta'alogafaʻalelei ma faigofie, e le talafeagai mo foliga o le tino ma faʻalautele manaʻoga.

Mo tagata amata,ofu yoga nikeo le meafaigaluega sili ona taua, e masani ona tatou vaʻaia o gaioiga o yoga e vaivai tele, ma o le amplitude e fai si tele, o lea e manaʻomia ai.ofu faataitai yogae le tatau
fufusi tele.

Afai e latalata tele lavalava i le tino e le lelei mo le faʻalauteleina o le gaioiga, o leta'aloga ta'alogama vae, tatou te iloa e matua fufusi ma tatala, leyoga pa'ue masani ona fufusi, ae o levae yogae mautinoa lava tatala.

Ioe, o le mea lea e fa'afaigofie ai le fa'atulagaina o le gaioiga.O le umi lava o leofu ta'alogae mafai ona ofuina ona lava uiga, ma leofuvae yogae tatala ma fa'afiafia.

Laei faletaaloo se ituaiga o lavalava, e tatau ona sili atu ona gauai atu i ona uiga soifua maloloina, i le taimi o lau taʻaloga, o le a afu tele, pe a fai o mea o le ie e le lanu meamata ma maloloina, mea leaga o le a ulu i totonu o le paʻu ma le tino, o le a mafua ai le afaina tele i le tino o le tagata i se taimi umi.

I le taimi nei, leleiofu malosie faia i mea lycra, ina ia mafai ona e fiafia i le lagona lanumeamata ma le soifua maloloina i le yoga faamalositino.

O le mea moni, pe a faʻatauofu ta'aloga ta'aloga, pe afai e te gauai atili i nisi auiliiliga, e mafai ona e filifili talafeagaisuti yogamo oe lava.


Taimi meli: Iuni-09-2020