Qualessu tipu di pantaloni di yoga pò mudificà megliu a tavola corta è ghjucà un bonu rolu ausiliariu in u prucessu di eserciziu?
Quandu sceglite i pantaloni di yoga, pudete riferite à i seguenti cunsiglii per aiutà à sceglie i pantaloni di yoga chì sò veramente adattati per voi.

1. Hè impurtante di ottene abdomen currettamente.
A sudazione di u corpu, più u corpu perde l'energia, i pantaloni di ioga propiu ponu sente l'abdomen chì porta nantu à u corpu, cum'è tirà i pantaloni zipper up.LULULEMONdà à l'abdomen inferiore un forte sustegnu è una forza di stretchimentu per megliu furmà u corpu.

2.Elasticità determina cunfortu.

I pantaloni di yoga duveranu sceglieleggings a vita alta.In più di pudè sentu intuitivamente u locu di l'accumulazione di grassu, per stimulà sè stessu per perdiri pesu, pudete ancu prutegge a cintura è i malati, cusì u cunfortu è a sicurità di i pantaloni di yoga di cintura alta sò classificati prima.Unu di i fatturi chì determinanu u cunfortu hè l'elasticità.Troppu strettu per respira durante l'eserciziu, troppu scioltu pò sbulicà o esse sconveniente per l'esercitu, ma l'effettu ùn hè micca satisfactoriu.Ùn pò micca perde u pesu cum'è vo vulete. Puderia sceglieWestfox.

3.Hè impurtante chì u tela hè siccatu rapidamente, resistente à l'usura è micca deformatu.

Hè inevitabbile chì u spustamentu di grassu accadirà per squeezing durante l'esercitu.À questu tempu, avete bisognu di pantaloni di yoga chì ponu elevà a linea di l'anca per aiutà à mantene a scena.

Questi fattori anu ancu esse cunsideratu quandu sceglite i pantaloni di yoga.Un paru di bona qualità,pantaloni di yoga adattatiùn pò micca solu aiutà à ottene migliori effetti di fitness in furmazione sportiva, ma ancu dà più motivazione per u fitness di yoga.


Tempu di Postu: Apr-26-2020