Boxer shorts: e persone cù gammi troppu grossi o magre ùn deve micca portà.
In generale,slip boxersò megliu càslip.À causa diboxer per l'omipò riduce l'attrito, è mantene frescu, ma sceglitebiancheria intima di boxerduverebbe adattà u più pussibule, suggerimu di sceglie un tela di cuttuni.
A struttura di tela hè vicinu à u corpu.
S'ellu hè troppu flosu flat-legCK underwearvi farà vede gonfio è scomodu dopu avè purtatu pantaloni.

Briefs:Slip maschilihè a forma basica.A pusizioni di u crotch of briefs ùn hè micca appiccicatu à a basa di a coscia, ma hè ligeramente elevata versu i fianchi.Stu disignu pò assicurà chì l'omi ùn saranu micca colpi di cosce quandu esercitanu;Questuslip sexytipu puderia assicurà ucinghie d'omimantene una ligera distanza trà a cintura è u crotch, chì pò aumentà a tensione laterale è mantene i pantaloni "fissi", ùn causa micca troppu.spustamentu.
Hè aduprate tela cù una forte funzione di sudorazione è una forte assorbimentu di umidità è traspirante.

Suggerimentu di selezzione:
Biancheria intima di l'omiduverebbe prima cunsiderà l'occasioni di portà.

Prima, deve esse tela cunfortu è ligera, ùn hè micca faciule per fughje marchi in certi parti.Viaghjà hè megliu à scegliebiancheria intimacù funzione d'asciugatura rapida, lavatu faciule rapidamente.Hè megliu di scegliebiancheria intima di cuttuniquandu vai fora à ghjucà.

In casa, pudete portà calzoni boxer di cuttuni solti sò più senza restrizioni.
Siconda, attente à a qualità: u tela si senti bè;l'apertura di a gamba sinistra è diritta deve esse simmetrica è ligera è senza traccia;a cintura di a biancheria intima hè suave, è hè faciule fà turnà à a so forma originale dopu à vultà è strofinate.

Più altri stili, puderia vedeWESTFOX.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2020