1.Pure culore

In a palestra,bra di yogaèpantaloni di yogasò soprattuttu neri.Se vulete chì u yoga si mette à "camminà" fora di a palestra, l'editore ricumandemu di evitari u neru quant'è pussibule quandu sceglite culori solidi, è sceglite belli culori, cum'è biancu, rosa, blu, etc. Ùn pò micca solu migliurà. a moda, ma ancu lasciate uleggings di yogasguassate di l'atmosfera sportiva è interpretà un novu stile.
Siconda, quandu sceglite u culore solidu, duvete riferite à u vostru culore di a pelle, cum'è una ragazza di pelle bianca, tutti i tipi di culori solidi ponu tene.Per e ragazze cù a pelle gialla, per ùn fà micca a pelle chjappà, ricumandemu di sceglie culori caldi chì ùn anu micca sbulicatu o scuru a pelle.

2.Stampa

U yoga hà una longa storia, è a stampa hè un elementu retro.A cumminazzioni di i dui sò perfetti.A bellezza ùn vale micca a vita.Indumenti stampatibra di palestraèpantaloni da palestrao shorts per esce, ùn importa induve andate,
L'editore guarantisci chì u tassu di ritornu di tutti hè 200%.Dopu tuttu, l'espressività di a stampa hè troppu forte, è attrae immediatamente u focus visuale di a ghjente.

In ogni casu, un bellu aspettu hè bellu, è a maiò parte di a ghjente ùn pò micca cuntrullà a stampatabra sport or pantaloni.Dopu tuttu, i mudelli sò troppu publichi è attrattivi, è solu e donne vivaci ponu cuntrullà.
Cum'è una zitella cù una personalità tranquilla, per ùn dì micca mette, ùn pudete micca vede l'altri chì portanu stampatireggiseno da palestra è leggings da palestra.Per un tempu, pudete ancu apprezzà.
3. Puntu d'onda

Comparatu cùset di fitness stampatu, a poispantaloni di fitnesspari troppu faciuli à cuntrullà.I punti di polka grande è chjuca sò stampati nantu à i leggings di fitness, chì ùn solu arricchisce u culore di i pantaloni, ùn pare micca monotonu, ma ancu ùn distrughje micca a bellezza simplice è generosa di i pantaloni.bra fitness è shorts fitness.Più mi guardu, più vogliu vede.Per mette in risaltu l'elementi di u puntu di l'onda, quandu sceglite, duvete fà i punti d'onda è i pantaloni di fitness anu culori diffirenti.
Pò esse di u listessu colore.
Altrimenti, ùn hè micca sfarente di i pantaloni di fitness di culore solidu.Inoltre, a dimensione di i punti d'onda afecta ancu
l'effettu visuale.I punti Wavelet, ancu s'è u mudellu pare cumplicatu è cumplicatu, hà un effettu slimming, sferiscerà u corpu magre di a persona sana, è ancu mostra un stile frescu è artisticu.


Tempu di pubblicazione: Settembre 04-2020