Ioga pò regulà u sistema di u corpu tutale, migliurà a circulazione di sangue, prumove l'equilibriu endocrine, decompresse è nutrisce u core, liberate u corpu è a mente, è ghjunghje u scopu di l'autocultivazione.L'altri benefizii di u yoga includenu l'immunità mejorata, a cuncentrazione, l'aumentu di l'energia, è a visione è l'audizione migliorate.Ma a chjave hè chì deve esse praticatu currettamente è in moderazione sottu a guida di l'esperti.
Ci hè una gran diferenza trà yoga è altri esercizii fisichi, perchè l'essenza di yoga ùn hè micca eserciziu, ma pratica.

U Yoga include principalmente trè cuntenuti principali: respirazione, asana è meditazione.Parlà di asana senza respirazione è parlà di yoga senza meditazione hè in realtà un hooligan.Ioga ùn hè micca solu un esercitu fisicu esternu cum'è altri sporti.

L'asanas di ioga usanu u corpu è a mente, è l'asanas ùn solu esercitanu u corpu, ma ancu rinfurzà a qualità psicologica è rende a ghjente tranquilla.Ioga hè un eserciziu per u corpu, a mente è l'anima.Altre forme di eserciziu ponu ancu esse bisognu di un muvimentu fisicu precisu, è u yoga ùn deve micca solu precisione, ma ancu induzione profonda per equilibrà a mente è u corpu.
Ioga si stende è rilassa i musculi attraversu assai movimenti di stende è di torsione, in modu chì i musculi di i braccia, a cintura, i gammi è i glutei diventanu gradualmente slender è slender, cusì carving out una linea di corpu fermu è suave.

Quandu si torce u vostru corpu, u sangue venoso hè spressu da diversi organi;quandu vi rilassate, u sangue arteriosu frescu torna à parechji organi;quand'è tù stai a testa in giru, u sangue da i to estremità inferiori torna à u to core, nutrendu a testa è a faccia;quandu stende i musculi, a circulazione linfatica hè stata promossa ...

U principiu di yoga per perdiri pesu è forma hè cumplitamenti sfarente da u principiu di furmazione di forza per perdiri pesu.A furmazione di forza esplosiva cum'è a corsa è u ciclismu pò ottene a perdita di pisu brusgiate calori in u corpu.

Di sicuru, a robba di yoga hè essenziale quandu si pratica yoga.Bra di sport, pantaloncini di yoga, gilet di yoga,leggings di yoga, magliette sportive, pudete sceglievestiti di yogaèpantaloni di yogachì vi cunvene secondu a stagione, per pudè praticà u yoga megliu è ottene a salute fisica è mentale.


Tempu di post: Apr-23-2022