Dapoi u COVID-19 hà colpitu di novu in Xiamen, un totale di 211 casi cunfirmati sò stati signalati.Aggiuntu mediu è altuzone di risicu.Per finisce l'epidemie u più prestu pussibule, tutti anu travagliatu inseme è u guvernuround organizzati di teste di l'acidu nucleicu.Da oghje, hè a sesta volta di teste di l'acidu nucleicu.

Ogni cumunità hà un puntu di prova, è ognunu pò fà teste di l'acidu nucleicu vicinu.U persunale medicale èi pruvisti sò insufficienti.
Parechje persone entusiastiche anu participatu à vuluntarii vuluntarii per aiutà u staffu medico in a conduzione di l'acidu nucleicu.testi è altre materie di prevenzione epidemica.

Per a sicurità di sè stessu è di l'altri, è micca per causà caosu à u paese, assai cumpagnie organizanu l'uffiziu in casatravaglià per minimizzà l'esce.
Quelli chì anu bisognu di esce anu da guidà da elli stessi è evitendu usà u trasportu publicu quant'è pussibule.

Allora mentre in casa, l'esercitu hè ancu essenziale.Cumu eserciziu è portà?
Pudemu portà cunfortuvestiti sportivi, tuta,vestiti sportivi,vestiti di furmazione,vestiti di yoga,T-shirts,hoodies,shorts,bras sport,canottiere,leggings di yoga,sportipantaloni, faldes sport.
Ballu, yoga, ginnastica, corsa, Tai Chi è altri sporti.Qualunque cosa vi cunvene.

Hè ricumandemu di esercitassi una volta à ghjornu in a matina è a sera.Se ùn ci hè micca tempu, eserciteghja almenu una voltaun ghjornu per almenu 40 minuti ogni volta.
Solu rinfurzendu a forma fisica è prutegge noi è i membri di a famiglia pò finisce l'epidemie appenaquantu pussibule.

Sicondu a situazione attuale, u guvernu hà aduttatu una seria di misure per finisce l'epidemie in circa unumese.

Vai, Xiamen!Vai, Fujian!Venite, Cina!


Tempu di pubblicazione: 24-Sep-2021