Prestate attenzione à i seguenti punti quandu compra vestiti di yoga:
1. U stretchability ùn hè micca bè, duvemu esse sceltu cù cura postu chì ùn hè miccaleggings di yoga.
Iè, micca Nike Adidas pantaloni di pista o joggers ponu esse cum'èpantaloni di yoga.L'esercizii di ioga sò generalmente cuncentrati in stretching à grande scala.S'ellu ùn hè micca per specialeleggings di yoga, Di solitu ùn sò micca densamente magliati è micca abbastanza bè.

Quandu l'azzione di stretchimentu hè grande, u mudellu serà deformatu in casu ligeru, è a ropa intima apparisce in i casi severi.

Parechji pantaloni in i buttreghi di celebrità in linea sò bè ​​​​per correre.Ma se li portate per praticà u yoga, avete bisognu di verificà s'ellu sò trasparenti.

2. Ùn hè micca adattatu per cumprà fiori.
Fiori larghi, i pantaloni sò troppu largu, ùn pudete micca osservà à traversu u specchiu durante l'esercizii in piedi se i vostri ghjinochje sò overextension, se i musculi superiori è inferiori di a gamba sò rotati in ordine, è ancu quandu si pratica cù brique (truvà a rotazione interna di u musculi di a coscia è forza una sensazione di).Di sicuru, pudete fà solu meditazione.

3. Ùn hè micca cunsigliatu di sceglie vistimenti solti.
Se sudate, pensate chì i vostri vestiti sò più loose è più fresche?A parte di ioga di a pose hè troppu grande, è e cime sò solte è anu spaziu.Dunque, s'ellu ci sò membri maschili in u club chì praticanu inseme, simpricimenti piegate è vi sarà vistu u pettu!

Ci sò parechje posture upside-down in yoga.Per esempiu, a ropa ùn pò micca imbulighjate u corpu è slide facilmente.Quandu fate grandi movimenti, ùn stringhje micca a cintura, ma scorri a manca è a diritta.

Dunque ci vole à sceglie strettu, traspirante è fitbra di yoga or tops di yoga.

4. Ùn hè micca adattatu per sceglie robba di cuttuni puri.
U vestitu di cuttuni puri tende à aderisce à u corpu appena sudatu, è l'elasticità hè troppu chjuca, ci saranu restrizioni quandu u corpu si stende.

Allora sceglite adattatu, elasticu è respirabilebra sport è leggingssò assai impurtanti per a vostra pratica di yoga.


Tempu di post: 22-aug-2020